poniedziałek, 28 grudnia 2015

Plany noworoczne

Nowy rok, nowa ja?

Tylko dlaczego mam się zmieniać? Co we mnie jest nie tak?

Kilka rzeczy by się znalazło- szepcze mały, złośliwy i wredny głosik w mojej głowie. (Moja osobowość?)

Problem jest chyba w nazewnictwie. „Postanowienia” brzmią dość obligatoryjnie. I lekko przerażająco szczerze mówiąc.

W tym roku żadnych postanowień. Tylko "plany”. Plany są mniej wiążące, więc dużo bezpieczniejsze. Plany mogą się spełnić, ale nie muszą.

Jakie plany mam na przyszły rok?

Przestanę wyjadać Marcinowi z talerza. Teoria, że wtedy wszystkie zjedzone kalorie idą na jego konto okazała się nie potwierdzona. Nie tak łatwo oszukać system.

Napiszę książkę. Tak w sumie to już trochę piszę. Planu ciąg dalszy- zarobię na niej miliony i nie będę musiała pracować do końca życia.

Przestanę oglądać seriale. W takiej ilości. Postaram się oglądać mniej. Odpuszczę chociaż jeden, który absolutnie NIC nie wnosi do mojego życia.

Będę bardziej systematyczna.  No dobra, ten plan jest raczej w kategorii „Pomarzyć każdy może”.

Schudnę. Może, kiedyś. Od stycznia nie opłaca się zaczynać. Lepiej od marca- presja czasu działa motywująco.

Pięć wystarczy. Rok ma tylko 12 miesięcy, nie szalejmy.

W planach jest też rozwój niniejszego bloga. Będzie nowa strona. Założę fanpage na fb.
Może nawet ktoś polubi?            
                                    
Lubię tą niepewność, którą czuję zawsze przed 31 grudnia. Co przyniesie przyszłość? Biorę wszystko!

Tylko nie dodatkowe kilogramy.


Szczęśliwego, nowego roku!

2 komentarze:

  1. Ciekawe plany, szczęśliwego nowego roku ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem o co chodzi z tym wyjadaniem z talerza, ale ja też tak mam i w ogóle nie potrafię się powstrzymać, mimo iż wiem, że cierpliwość mojego męża w tym temacie musi się kiedyś skończyć, bo on co prawda jest rozkoszny jak labrador skrzyżowany z pandą, ale ciągła kradzież frytek nawet świętego by wyprowadziła z równowagi, a co dopiero pandę.

    Jeśli chodzi o pisanie książki, to polecam "Po bandzie. Jak napisać potencjalny bestseller". Można tam znaleźć parę wskazówek jak pisać (lub - jak nie pisać).

    OdpowiedzUsuń